אשריכם תלמידי חכמים: הבחורים סיימו 100 מסכתות | גלריה

נדב דוד No Comments on אשריכם תלמידי חכמים: הבחורים סיימו 100 מסכתות | גלריה

במעמד מפואר לכבודה של תורה, התכנסו מאות בני קהילות 'דרכי דב' ו'שבטי ישראל' שברכסים למעמד רב רושם, של סיומי למעלה ממאה מסכתות ע"י הבחורים הי"ו | לאחר סיום כלל המסכתות נאמרה תפילת השל"ה ע"י האבות והאמהות להצלחת בניהם בזמן אלול הקרוב | תיעוד

שמואל שנקר צילום: שמואל שנקר
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

במעמד מפואר ומרומם, לכבוד התורה ולומדיה, התכנסו מאות מבני קהילות 'דרכי דב' ו'שבטי ישראל' שברכסים למעמד רב רושם, של סיום למעלה ממאה מסכתות ע"י הבחורים הי"ו.

הבחורים קבלו על עצמם כבר בתחילת בין הזמנים ניסן כל אחד את המסכת בה היה חפץ, מי בהשלמת המסכת הנלמדת בישיבה ומי בלימוד מסכת נוספת, כשבשיאו של המעמד עלו הבחורים בזה אחר זה לסיים מסכת אחר מסכת לפי סדר מסכתות הש"ס, ברכות, שבת, עירובין ועוד ועוד.

 

תחושת הרוממות הורגשה בלבו של כל אחד מהנוכחים, כשעלו אל הבמה מסיימי מסכת בבא קמא, שנלמדה בשנה האחרונה בישיבות רבות, התמלאו מדרגות ארון הקודש בהמוני מסיימים, אז, פרצה לה השמחה בלבות כולם בריקודים סוערים שנמשכו זמן רב.
מלבד זאת, לאחר סיום כלל המסכתות נאמרה תפילת השל"ה ע"י האבות והאמהות להצלחת בניהם בזמן אלול הקרוב, כשלאחר מכן המשיכה שמחת המצווה בגילה וברינה בריקודי שמחה של מאות בני הקהילה.
מהיכלי התורה "תורת יהודה" אשר במסגרתם נטלו הבחורים על עצמם את לימודי המסכתות, מודים לרב שלמה הומינר ראש המועצה הדתית, על עמידתו ועזרתו למען כבודה של תורה בחלקו הגדול להצלחת ורוממות המעמד הנפלא.
צילום: שמואל שנקר


0 תגובות